perjantai 11. tammikuuta 2013

Kahdeksan faktan haaste!

Sain Ansukalta haasteen ja otin sen tietysti vastaan :) kiitos vaan Ansukka! ♥

Haastan seuraavat: RianneEevaMaria . Sabuska 

Kaikki mun lemppariblogeja ja enempää en sitten haasta kun osa ei haasteita halua ja osa onkin saanut jo saman hasteen ja eräs lempparibloggaaja sen jo antoi minulle! ;)

1. Kiitä haasteen antajaa!
2.Jaa haaste 8:lle bloggaajalle.
3.Ilmoita näille 8:lle haasteesta.
4.Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.


•••••

1.

 Mun lempivärit...valkoinen, musta, roosa ja harmaa. Vaatteita niistä väreistä ja samoin tytöillä, kuin pojillakin. Näkyy myös sisustuksessa, autossa ja talossa, kissoissakin asti :D Valitan kuopukseni...joskus joutuu pukeutumaan pinkkiin... ;) Se on sun osas neljän systerin jälkeen...kun yöppärit loppuu kesken..




2.

Mä olen sellainen innostuja. Innostun aina asioista ihan täysillä ja teen niitä tosi paljon kunnes kyllästyn  :D kakut, koristeet, kasa villasukkia, maalaaminen,,,mutta talon maalaus oli liikaa jo, liian iso urakka. Se into lopahti, mutta toivottavasti jatkuu ens kesänä ja loputkin saan maalattua..? 
Sama myös tiedon keruussa, kun joku asia kiinnostaa niin sitten etsin tietoa ihan mielettömät määrät.

3.

Ihmissuhteet, joskus vaikeakin laji. Arvostan ihmisissä aitoa rehellisyyttä ja rohkeutta seistä omien sanojen ja tekojen takana.  Sellaista tavallisuutta myös. Mulle on ihan sama mikä ihminen on ammatiltaan tai taustoiltaan muuten, sisus ratkaisee. Kauniin ulkokuoren ja kulissien takana voi lymytä läpimätä ihmisparka.
En arvosta millään tavoin oman edun tavoittelijoita, minkä taakseen jättää sen edestään löytää..

4. 
Materiaali. Vaikka mä tykkään kauniista asioista, kotonakin, niin elämä voi olla tosi ihanaa ilman hienouksia. Mä haaveilen ja hankin, mutta olen saanut itsekin todeta ääneen että kyllä meidän perhe oli tosi onnellinen siinä väliaikaisessa rivarin pätkässäkin vaikka oltiin kuin "sillit purkissa". Isot talot, hienot autot ja loistokas elämä kaikin puolin ei tuo onnea, mutta tämän mä olenkin tiennyt aina. Mä olisin onnellinen mun perheeni kanssa vaikka kuusen juurella.

5.

Mun perhe. Mä olen haaveillut aina isosta perheestä ja mä olen saanut sen myös. Olen niin kiitollinen siitä. En saanut ydinperheenä, mutta joskus elämä vie ja tuo, uusperhe voi olla ihan yhtä hyvä ja turvallinen. Arvostan mun miestäni ihan hirvittävän paljon ja kaikkia mun ihania lapsia, niine puutteineenkin. Tässä piti olla meidän viimeinen vauva, mutta voi olla, ettei hän viimeiseksi jää...?


6.

Runot. Runoja mä rakastan. Sain mieheltäni yhden lemppari runoilijan kirjan joululahjaksi.

Epäröinnin kynnyksellä
kysy
kuinka pajon rohkeutta
uskallat tänään
jättää käyttämättä?



7.

Tuoksut. Ne on ihania ja muistuttaa myös menneistä. Raikas pyykki, ihana tuoksu. Vastasyntynyt, muistan sen tuoksun vieläkin ja jopa miltä ilma on tuoksunut jokaisen lapseni syntymäpäivänä. Sain taas mieheltäni ihanan tuoksun joululahjaksi. Mun lemppari on kuitenkin Burberry Brit Sheer, se on ihanaa!



8.

Blogit. Tykkään seurata sellaisia blogeja missä kirjoitetaan elämästä niiden oikeilla sanoilla. Hötöntöttö ei iske. Elämässä sattuu ja tapahtuu, hyviä ja huonoja asioita. Aina ei voi olla niin täydellisen ihanaa ja vaaleanpunaista vuodesta toiseen. Toki ymmärrän ettei joku halua kertoa ihan kaikkea, ei tietenkään, en minäkään. Kuitenkin joskus tulee sellainen olo jotain blogia lueskellessa että ei vaan voi mennä noin...? Siksi mä jätänkin sellaiset lukematta. Mä seuraan mielelläni niitä elämän makuisia blogeja joita löytyy mun lukulistasta. Kirjoittajina tavallia äitejä, sijaisäitejä, yhden lapsen äitejä, suurperheen äitejä, nuoria äitejä, erityislapsen äitejä ja enkelilapsen äitikin. Mua on kovasti viimeaikoina koskettanut pienen Sennin tarina ja äidin kuvaus siitä kaikesta. ♥

2 kommenttia:

  1. Kiitos tästä! :) Mä oon muuten samanlainen tuoksujen suhteen. Rakastan tuoksuja! Ne tuo just hirveesti muistoja eri tilanteista elämän varrelta :)

    VastaaPoista