sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Jotain pientä ja ihanaa myös äidille ;)

Mun ongelma tuntuu olevan nykyään se, että syydän kaikki rahani lapsiin. Usein unohdan että itselleenkin voisi ostaa joskus jotain..?

Tyttöjen risteilyllä sitten kokeilin ensimmäistä kertaa Joe Blascon meikkivoidetta mun kasvoihin. Ja tulos oli todella hyvä! :) Ihastuin ikiajoiksi ja päätin että nyt jos koskaan törsään välillä itseenikin ;)

Näitä ei tavismarketeista löydy, mutta netanttilasta löytyi ja tilasinkin itselleni vähän enemmänkin tuotteita. Nyt olen käyttänyt näitä muutaman päivän. Pysyy koko päivän samannäköisenä tulos. Mun iho on ollut vähän sellainen, että "syö" päivän mittaan meikin sillai hassusti, se vaan häviää pikkuhiljaa.Nyt ei tarvi lisätä yhtään ja ihon väriepätasaisuudet on hyvin peitossa!  :) Mulla on ollut vaihtelevasti huono iho paikoittain ja vallan jos stressiä pukkaa, niin se kyllä näkyy naamassa :/ Nyt sekin peittämisen ongelma on poissa, kun muut tuotteet ei ole peittäneet kunnolla.
Arvokkaampia ovat, mutta eipä tarvi ihan kauheesti edes laittaa. Uskon että riittousuus on hyvä hinnan suhteen.  :)



Piparkakkutalokilpailukin ratkesi. Tulin kuudenneksi talollani ja saan lahjakortin kampaamoon. Vielä en tiedä millaisen lahjakortin, mutta josko sellaisen että kävisin vähän siistimässä tätä tummaa väriä? Väri on haalistunut jo kuukaudessa ja juurikasvuakin näkyy joten just hyvään saumaan tuli tuo lahjakortti jos sen voi käyttää kampaajakäyntiin ;)

Mukavaa sunnuntaita kaikille! :) Minä kiiruhdan kohta töihin iltavuoroon...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti