perjantai 21. joulukuuta 2012

kolme yötä jouluun on....

Nyt on mulla mun valkea kuusi. Ei ehkä niin tuuheanlainen kuin olisin toivonut. Hyvänä lisänä olisi ollut ledvalot oksien päissä kuten meidän toisessa kuusessa, mutta ei ollut tässä mallissa. Sellon cittarista löytyi ja ihan halvalla lähti 39,90 :)

Lasten kanssa koristeltiin iltasella. Kuopus oli sitä mieltä että oksille voi ripustaa puhtaita vaippojakin ;)


Toinen on yläkerrassa, se viimevuotinen vihreä ledvaloilla, sopii niin hyvin sinne. Ilman koristeita, pelkillä valoilla siis.

Uudet koristeet ja valot piti kyllä hakea vielä ja honkkarista niitä löytyi -50% hintaan. Vielä täytyy käydä katsomassa uusi tähti latvaan, Olen tykästynyt näihin tekokuusiin, ei tule sitä voimakasta hajua sisään, eikä neulasia.



 
 Mä olen viritellyt meille paljon valoja ikkunoihin ja pöydille vaasiin ja lyhtyyn. Ei niitä ole kuin neljässätoista paikassa vaan.. :) Täällä on niin pilkkopimeää, että jotenkin täytyy saada vähän valoa. Ystävämme Fortum muistaa meitä varmasti ensikin vuonna  ;)

Huomenna on aikamoinen puristus, viimeiset lahjat pitäisi saada haettua, jaksaa vielä jonottaa postissa (tänään en jaksanut ja lähdin pois kun jono oli ulos asti), paketoida, koristella piparit, käydä viemässä lahjoja, ruokakauppakierros..Ylihuomenna töihin iltavuoroon, joten aikaa ei sille illalle jää lähes yhtään.

Kyllä tää tästä taas, aina nämä joulut on tällaisia. Kauhea kiire kaikilla ja hyvä kun ei sydäri jo iske, kun saa luvan rauhoittua  ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti