perjantai 1. helmikuuta 2013

Pitkästä aikaa buzzadoria :)

Pääsin mukaan Buzzadorin kampanjaan ja tällä kertaa maistelen belVitan aamukeksejä! Tarjolla on kolmea lajiketta:Belvita Breakfast Vilja&maito, jogurtti ja hunaja&pähkinä. Huomenna ajattelin aloittaa ja ihan tosissaan heti ottaa aamupalaksi. Voin myöntää olevani se aamupalan unohtaja, joka syö sitten aamupäivällä nopeasti jotain jos muistaa tai puolen päivän aikaan lounaan ja aamupala jää kokonaan pois. Ja tiedän....aamupala on se tärkein..
Luulen että toi jugurttimaku vois olla mun makuun ja aloittelen maistelemaan siitä.

Näihin kekseihin voi käydä tutustumassa myös  www.keksihylly.fi

Tänään on paketti haettu ja valtava määrä keksejä!  :D Ajattelin että vähän pienempi satsi olis tulossa?!
Luulen, että mun perhe joutuu auttamaan...kaverit ja varmaan myös työkaverit niiden testailussa...?   ;)








Olen siis buzzador ja toimin tuotetestaajana. Tämä on minulle täysin ilmaista. Buzzador lähettää minulle kampanjakutsun ja vastaan muutamaan kysymykseen. Jos olen sopiva henkilö testaamaan tuotetta, pääsen mukaan kampanjaan. Kaikkiin kampanjoihin en ole päässyt, mutta moneen mukavaan kyllä. Olen testannut Doven tehohoitoainetta, nestlen mannavanukasta, Piltin maitojuomaa, Vanishin tahranpoistoaineita , Air wick-tuoksua ja nyt sitten näitä keksejä parhaillaan. :)
Kerron tästä ystävilleni tai vaikkapa työkavereille ja jaan heille omat tuotepaketit. paitsi että tässä keksi kampanjassa en jaa omia tuotepaketteja kelleen, vaan tarjoan noista isoista paketeista. Ja keskityn lähinnä blogin kautta buzzaamaan.
 Yleensä on monta innokasta testaajaa ja joskus on jopa jakoon tarkoitetut tuotteet loppuneet keskenkin. :)
Minun tehtävä on huomioida mitä mieltä he ovat tuotteesta ja raportoida siitä buzzadorille. Ja tietenkin myös omia mielipiteitä ja huomioita raportoin buzzadorille. Lopuksi teen loppuraportin Buzzadorille.
Buzzadorin tuotteet ovat laadukkaita ja tunnettuja tuotemerkkejä: http://www.buzzador.com/fi/page/asiakkaitamme

Buzzadorina toimiminen on minulle täysin vapaaehtoista, ilmaista ja mukavaa!  :) Ja monta ystävääni on jo ilmoittautunut mukaan ja päässeet myös kampanjoihin mukaan. Olen siis muistanut kertoa tästä hauskasta buzzadorina toimimisesta mm. facebookissa ja monien mielenkiinto on herännyt :)



P.s.  meillä muksut käy ihan kuumana tuossa keittiössä missä keksilähetys on vielä pöydällä  ;) Olis tarjolla näköjään muutama vapaaehtoinen maistelija  ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti