perjantai 14. syyskuuta 2012

Mukana Buzzador kampanjassa! :)

Pääsin mukaan taas Buzzador kampanjaan ja tälläkertaa testailen Air Wick tuoksutikkuja.



Minulle lähetettiin paketti postissa ja noudettiin se eilen. Sieltä löytyi infolehtinen, yksi Midnight Blackberry & Vanilla Silk ja 11 kpl Cool Linen & White Lilac tuoksutikkupakkausta. Laitoin heti vessoihin omat tuoksut. Alakertaan tuon Midnight Blackberry Vanilla silkin, joka oli jo heti ens alkuun mun suosikki noista kahdesta tuoksusta. Ja tuon Cool Linen&White Lilac vein yläkerran vessaan. Tuoksua voi säädellä itse tikkujen avulla joita on kuusi. Itse laitoin neljä tikkua ja vähempikin olisi kai riittänyt? Kannattaa siis aloittaa ihan yhdestä -kahdesta tikusta.
Tuoksut toimivat niin että ensin maljakosta kierretään korkki auki ja siitä poistetaan kansi varovasti. Ohjeissa kehoitettiin käyttämään hanskoja, mutta onnistui ilman niitäkin varovasti. Sen jälkeen asetetaan tikut maljakkoon, jolloin kosketuksessa öljyyn tikut alkavat vapauttamaan huoneilmaan tuoksua.

Itse siis tykkäsin heti tuosta Midnight Blackberry Vanilla silkin tuoksusta, koska muutenkin pidän vaniljan tuoksusta. Toimii paremmin vessassa kuin kuin ihan tavis wc-raikastin mikä laitetaan sinne vessanpönttöön.

Tuosta toisesta tuoksusta  Cool Linen&White Lilac tulee rehellisesti mieleen ne iänaikaiset vessan raikastimet. Menettelee tuolla vessassa, mutta ei kyllä missään muualla :)

Pari naapuria on jo buzzattu ja testailuun lähtivät tuoksut. Pieni maljakkopaketissa kiinnitti heti huomion. :) Ei ole siis muodoltaan sellainen raikastin jota tarvitsisi piilottaa jonnekin ruman ulkomuodon takia.

Olen siis buzzador ja toimin tuotetestaajana. Tämä on minulle täysin ilmaista. Buzzador lähettää minulle kampanjakutsun ja vastaan muutamaan kysymykseen. Jos olen sopiva henkilö testaamaan tuotetta, pääsen mukaan kampanjaan. Kaikkiin kampanjoihin en ole päässyt, mutta moneen mukavaan kyllä. Olen testannut Doven tehohoitoainetta, nestlen mannavanukasta, Piltin maitojuomaa, Vanishin tahranpoistoaineita ja nyt tätä Air wick-tuoksua parhaillaan. :)
Kerron tästä ystävilleni tai vaikkapa työkavereille ja jaan heille omat tuotepaketit. Yleensä on monta innokasta testaajaa ja joskus on jopa jakoon tarkoitetut tuotteet loppuneet keskenkin. :)
Minun tehtävä on huomioida mitä mieltä he ovat tuotteesta ja raportoida siitä buzzadorille. Ja tietenkin myös omia mielipiteitä ja huomioita raportoin buzzadorille. Lopuksi teen loppuraportin Buzzadorille.
Buzzadorin tuotteet ovat laadukkaita ja tunnettuja tuotemerkkejä: http://www.buzzador.com/fi/page/asiakkaitamme

Buzzadorina toimiminen on minulle täysin vapaaehtoista, ilmaista ja mukavaa!  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti