maanantai 24. syyskuuta 2012

Tupperitilaukset saapuivat

Aiemmin tuolla mainitsinkin että minulla oli ensimmäiset tupperware kutsutkin muutama viikko sitten.

Hyväntahtoisesti olenkin tässä naureskellut itselleni että siihen ikään on nyt tultu  ;)
Jotenkin olen mieltänyt, että tupperikutsuja järjestävät vähän vanhemmat äidit..?

En ole koskaan ollut sellainen että keittiövälineet olisivat viimeistä huutoa, vaikkakin tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Meiltä löytyi jo ennen kutsuja kyllä tupperia kaapeista. Olin saanut kippoja ystävältäni sekä äidiltäni. lempparini oli iän vanha mittamari, jolla ikää enemmän kuin esikoisellani.

Tuttavani aloitti sitten esittelijänä ja pyysin häntä meille. Kutsuin ystäviä ja työkavereita sekä naapurin äidit. Yllätyin kuinkamoni pääsi tulemaan, vieraita taisi olla 12? Oikein mukavat kutsut saatiinkin ja lopuksi kahviteltiin ja herkuteltiin.

Itse tilasin Allegran setin johon kuului mustavalkoiset salattikulho kannella, ottimet ja tarjoiluvati. Lisäksi tilasin vielä ylimääräisen tarjoiluvadin. Näille on siis käyttöä kun syömme tortilloja. Ei enää niitä miljoonia kippoja ja kuppeja pöydässä irtonaisina! Mielestäni nämä tarjoiluastiat on ihan loistavia tortillojen kanssa. Ja värikin oli mieleinen. Lisäksi tilasin myös suorakulmaisen juhlakuvun. Saan tehtyä nyt myös toisen muotoisia kakkujakin.



 

 
 
 Meillä oli aika hyvä myynti ja minua sitten muistettiin mukavilla emännän lahjoilla.
Sain silikonisen leipävuan, silikonisen leivonta alusta, silikonisen lastan ja speedy cheffin, jolla vatkaa kanamunat, kerman ym. hetkessä. Tätä meidän viisvee kommentoi nähtyään: " WAUUUU! Siinä on vielä tyttöjen värikin!"
Jokainen vieras sai lahjaksi CheeSmart Minin, kuten myös minäkin. Siellä säilyy hyvin juustot.

Olen tosi tyytyväinen näihin ja luulenpa että meillä pikkuhiljaa vaihtuu suurin osa keittiön tarvikkeita  tuppereihin.  Ja varmasti järjestän uudet kutsut!  :)

Mukavaa alkuviikkoa!

4 kommenttia:

  1. Heiii, mä oon pitänyt noita Tupperikutsuja jo parikymppisenä ja liehunut niissä sen verran että tupperia on todellakin "kaapit täynnä". Viime vuosina en ole sitten enää kutsuja pidellytkään. Mut tosiaan on ne hyviä ja laadukkaita. Päivittäisessä käytössä on ja etenkin leivontajutut on mun suosikkeja. Ja tuollainen Cheesmart löytyy meiltäkin, toisin isokokoisena, siihen kun saa juuston lisäksi kätevästi margariinirasian vierelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, nää on kyllä tosi hyviä! :)

      Mä oon vaan ollut niin pihi aina, että mielummin olen ostanut vatkauskulhot Prismasta :D Nyt voi sit pikkuhiljaa kyllä haalia laadukkaampaa :)

      Poista
  2. Ihania noi mustat värit!!!!
    Mä olen ollut kahteen otteeseen Tupperware jälleenmyyjänä ja se oli kyllä tosi kivaa kotiäitoyden vastapainoksi, silloin värit oli vaan vihreää, punaista, beigeä ja sinistä...
    Meillä oli aikoinaan kaapissa kaikki Tupperia, mut nykyisin tosi vähän, kun oon "vääriä" värejä laittanut pois. Kutsuja ei oo meidän seudulla, tuttava-piirissäkään ei esittelyitä ole ollut vuosiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on muuten mustavalkoisia eli alapuoli valkoinen, mutta siis ovat kyllä oikein hyvännäköisiä! :) Mä en oikeen välitä mistään matta vihreistä, punaisista sun muista. Mutta nyt oli kyllä kivoja värejä tarjolla :) Mulla on yks kaveri esittelijänä ja hän porhalsi Vantaalta meille esittelemään :) Jos sua joku kiinnostaa ja kuvasto löytyy varmaankin netistä niin voin sähköpostilla laittaa sulle yhteystiedot tälle emännälle. Tai hänellä voi olla kyllä linkkikin kuvastoon tarjolla. Postarit ei ole kovin kalliit myöskään.

      Poista