maanantai 10. joulukuuta 2012

Joulun odotusta...

Viime viikolla sain äkkilähtö tarjouksen risteilylle. Tälläkertaa ei voinut vastustaa, koska a) en ollut raskaana, b) en imettänyt c) olin muutenkin töiden suhteen vapaalla.  :)

Meitä lähti kaksi hytillistä tyttöjä matkaan. Ja oli oikein lystikästä koko ilta. Istuttiin, katkaistiin mun 2,5vuoden alkoholittomuuskierre  ;) Mä nyt tyypilliseen tapaani panikoin jo alkuun, että olen varmasti yhdestä jo karmeessa humaltuneessa tilassa ja aamulla puhelen ei niin iloisesti norjaa vessan uumenissa... ?



Oli kyllä iloinen yllätys ettei näin käynyt edes useamman karpalovodkan jälkeen!  :)
Tuttuun tapaan aamulla heräsin kahdeksalta, vain neljän-viiden tunnin yöunien jälkeen. Uusi naama paikoilleen ja aamukahville. Hakemaan aamupalaa ja shoppailemaan lapsille lupaamani hello kitty karkkijutut ym herkut. Myöhemmin käytiin syömässä kaikessa rauhassa ja muistin kuinka ihanaa onkaan syödä todella kaikessa rauhassa kun kukaan ei ole vaatimassa mitään minulta kesken ruokailun ;) Sitten vähän vielä hytissä pötköttelyä tunti ennen saapumista kotisatamaan.
Kaikinpuolin ihana ja rentouttava reissu ja ilman huonoa oloa!  :D

Sain kyllä kuulla olevani just tyypillinen äiti. Jollain oli joku asia hukassa siinä pikkuruisessa hytissä niin osasin antaa sängyltä ohjeet mistä löytyy  ;) Aluksi ihmettelin kun asiasta mainittiin että huomaa kyllä äidin olevan paikalla. Miten ihmeessä se pullantuoksu jäi leijumaan mun ympärille, vaikka olin ostanut uuden bilepaidan ja laittanut naamankin  päälle paikoilleen..?  Mielestäni hätyyttelin moiset tuoksut jo hyvissä ajoin ennen laivaan astumista  ;)

Eilen olin jo terästä 12h yöunien jälkeen. Virittelin innoissani lisää jouluvaloja jos vaikka saisi lisää joulu fiilistä joka on taas kadonnut kuin pieru saharaan..

Valitettavasti kuvat ei ulkoapäin onnistuneet sitten yhtään. Kameran meinasin jo heittää kinokseen. Kuvien laatu alkaa olla sitä luokkaa että uuden kameran osto taas kerran edessä.

Olkkariin virittelin mun ikivanhat talvi/joulu risut valoineen. :) Alakertaan haaveilen tänä jouluna valkoista tekokuusta. Vaaleanpunaisilla ja kultaisilla koristeilla. Yläkertaan sain jo viriteltyä edellisvuoden kuusen, sopii oikein hyvin sinne.




Harvinaisen suttuinen kuva ulkoa, kyllä harmittaa tuo kamera. Mut talo näyttää kyllä kauniille, sellaiselle kuin kuvittelin sen näyttävän sitten kun on paljon lunta. On se kaikesta huolimatta kaunis talo. Pitää hankkia uusi kamera ja napata uusia ulkokuvia myöhemmin  :)

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!  me sairastellaan taas vaihteeksi....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti